2015. október 8., csütörtök

"Vegetáriánus pacal" leves

A környezetemben többen is esküdtek a pacallevesre, hogy mennyire finom, mennyei, szóval csak szuperlatívuszokat hallottam róla. Húsevő koromban  háromszor próbálkoztam vele, de mindegyik egy fiaskó volt számomra.
Aztán a minap, egy barátomtól hallottam a vegetáriánus pacalleves receptjét, amely tulajdonképpen egy finom gombaleves, "pacal módra" elkészítve. Én a következőképpen készítettem el:


Hozzávalók: 40 dkg őzláb gomba (de lehet készíteni laskagombából is!!), 2 murok (sárgarépa), 3 dl tejföl, 2 tojás sárgája, 1 evőkanál mustár, 5 cikk fokhagyma, 3 evőkanál olaj, só, bors, ecet

Elkészítése: A murkot (sárgarépát) megpucoltam és a reszelő apró lyukán lereszeltem, majd megdinszteltem az olajban . Mikor megpuhult, színt váltott, sóztam és megszórtam kevés borssal és felöntöttem vízzel, majd hozzáadtam a  kábé 1x5 cm-is csíkokra  vágott őzláb gombát. Hozzáadtam az apróra vágott fokhagymát is. Mikor a gomba megfőtt, levettem a levest a lángról. Kikavartam a tojássárgát a mustárral és a tejföllel, apránként hozzátöltöttem kevés levest, és ecetet.

Nagyon finom, egyszerűen elkészíthető leves!

Állítólag a leves íze megtévesztésig hasonlít a pacalleveséhez!!!

2015 szeptember 15

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése