2011. december 11., vasárnap

Zöldséges didi kínaiasan

Előkészítettem a hozzávalókat: gyufaszál méretűre reszelt murok, zeller, petrezselyem, vékony csíkokra vágott hagyma, póréhagyma, csirkedidi, és rókagomba – most ez került a kezembe a hűtőből.
Közben odatettem főni egy pohár rizset két és fél pohár vízben. Két perc fövés után, dunsztba tettem, így a rizsszemek magukba szívják a vizet, megduzzadnak, és nem lesznek ragadósak!
A wokban odatettem kevés olajat forrósodni. Majd sorra a hagymát, a didit, zellert, petrezselymet, murkot, és végül a gombát és a póréhagymát. Néha rálocsoltam egy kevés borocskát. Csak addig kell készíteni, amíg a zeller és murok félig elkészül, de még ropogós.
Akkor hozzáadtam a rizset, jól összekavartam, és leöntöttem kb. 2 evőkanál szójaszósszal.
Hihetetlenül finom!






2011. január 10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése