2011. december 11., vasárnap

Komló eltevése

Ez egy próba...
Remélem, hogy fog sikerülni!
Minthogy az elmúlt hetekben ettünk komlós paszulylevest, és rendkívül ízlett, arra gondoltam, hogy jó lenne eltenni arra az időszakra is, mikor már nem lesz fogyasztásra alkalmas. Így hát miután szedtem egy nagy zacskó komlórügyet, felszaggattam egyforma, kb. 2-3 centis darabokra. Az egészet megmostam, és odatettem sós fővő vizbe: 1 liter vízhez, tettem 1 mérőkanál sót. Kb 3-4 perc főzés után, a komlót belétettem befőttes üvegekbe, majd ráöntöttem a forró levet, és irány a száraz dunszt. Három nap múlva még egyszer kidunsztoltam, ismét három nap után pedig másodszor is.
Kérdés, hogy el fog-e állni őszig-télig?
 



Most december van... És elállt !!! Így, tartósítószer nélkül...



2011. április 19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése